Gå til indhold

Bliv en del af kundepanelet

I Motorstyrelsen ønsker vi at tilbyde produkter og services, der matcher brugernes behov. Derfor gennemfører vi løbende brugerundersøgelser, hvor borgere og virksomheder får mulighed for at komme med input til nye og eksisterende initiativer.
""

Kundepanelet er sammensat af borgere og virksomheder, der ønsker at hjælpe os med at forbedre vores produkter og services. Som en del af Skatteforvaltningen, indgår Motorstyrelsen i et fælles kundepanel, som drives af Skattestyrelsen på tværs af styrelserne.

Som medlem af kundepanelet, kan du hjælpe os med feedback på fx kommende forbedringer af vores TastSelv-services, mobilapps eller en vejledningsfolder. Det kan også være kommentarer til breve og rapporter, vi sender ud fx i forbindelse med vejledning, kontrol og sagsbehandling.

I kundepanelet får du mulighed for at dele dine erfaringer og input med os. Det foregår som udgangspunkt gennem spørgeskemaer, du får tilsendt på mail. På den måde kan du hjælpe os med at udvikle løsninger, der passer til borgernes og virksomhedernes behov. 

Er du i målgruppen for en evaluering, kontakter vi dig med information om, hvordan du kan hjælpe os. 

Som medlem af kundepanelet har du mulighed for at komme med feedback på flere af Skatteforvaltningens områder samtidig med, at du selvfølgelig inviteres til at besvare Motorstyrelsens undersøgelser.

Tilmeld dig kundepanelet

Du deltager selvfølgelig kun, når du har tid og lyst. Du kan altid sige nej til at deltage eller afmelde dig kundepanelet. 

Ja tak, jeg vil gerne deltage i kundepanelet

Læs mere om kundepanelet og hvad du skal gøre, hvis du har spørgsmål til selve kundepanelet eller din tilmelding.