Motorstyrelsens kundepanel
Motorstyrelsens kundepanel er sammensat af borgere og virksomheder, der ønsker at hjælpe os med at forbedre Motorstyrelsens produkter og services.
I Motorstyrelsen udvælger vi løbende produkter og services, som vi ønsker at udvikle.
Hvis du er medlem af kundepanelet, og du er i målgruppen for en evaluering, kontakter vi dig med information om, hvordan du kan hjælpe os.
Det kan fx være input til kommende forbedringer af vores TastSelv-services eller mobilapps. Men det kan også være kommentarer til breve og rapporter, vi sender ud fx i forbindelse med vejledning, kontrol eller sagsbehandling.
Som medlem af kundepanelet får du mulighed for at dele dine erfaringer og input med os. Det foregår som udgangspunkt gennem spørgeskemaer, du får tilsendt på mail. På den måde kan du hjælpe os med at udvikle løsninger, der passer til borgernes og virksomhedernes behov.
Tilmeld dig kundepanelet
Du deltager selvfølgelig kun, når du har tid og lyst. Du kan altid sige nej til at deltage eller afmelde dig kundepanelet.
Afmeld dig kundepanelet
Ønsker du at afmelde dig kundepanelet igen, så kan du gøre det her.
Hvad med dine data?
Når du vælger at blive en del af Motorstyrelsens kundepanel, gemmer vi dine kontaktoplysninger.
Dine kontaktoplysninger bliver opbevaret på betryggende vis, og du kan til enhver tid framelde dig Motorstyrelsens kundepanel. Hvis du framelder dig kundepanelet, sletter vi selvfølgelig dine kontaktoplysninger.
Du kan læse mere om, hvordan Motorstyrelsen behandler personoplysninger under Privatlivspolitik her på hjemmesiden.